lördag 10 februari 2018

Spam

Jaha. Nu blev jag tvungen att ställa in så att jag alltid godkänner kommentarer innan de visas på bloggen. Trist, men så fort jag publicerar ett inlägg rasar det in spamkommentarer från ett par lyckliga kvinnor som i all vänskaplighet vill rekommendera en viss häxdoktor som gjort underverk med deras äktenskap. Tack, men NEJ TACK! Det enda lustiga med det är att autoöversättningen inte riktigt kan skilja mellan "stavning" och "trollformler" (spell...) och det blir onekligen komiskt att läsa om vilka underverk denne doktors fantastiska stavning kan åstadkomma. Stavning är grejer, det. Ändå. Föredrar att inte ha spam om trollkonster på min blogg.

Men säg gärna hej i kommentarsfältet - jag lovar att godkänna alla kommentarer från riktiga människor, även om de handlar om stavning!

Inga kommentarer: