torsdag 28 januari 2016

Fjutt.

Här är stämningarna inte helt på topp. Jag jobbade igår, men fick ge mig och stanna hemma idag igen. Det behövdes tydligen, för det känns som om jag sovit halva dagen... Däremellan har det hela tiden varit någon kris att lösa - det blir lätt kriser med tre sjuka/halvsjuka barn som varit hemma och nött på varandra i en vecka ungefär! Dessutom - framför allt - har vi fått inse att det inte lär bli någon minisemester i Helsingfors i helgen. Educamässa, kanske nåt konstmuseum, reashopping (på Akademen till exempel!), god mat och nån trevlig airbnb-lägenhet... låter det inte som ett vinnande koncept? Det tyckte jag i alla fall. Tror nån att jag är lite besviken just nu?? Får försöka hitta på nåt annat roligt... sen. Bli frisk först, kanske.

(Tråkig blogg. Japp.)

Helsingfors, januari 2015

Inga kommentarer: