tisdag 18 november 2014

Nästan som julafton


För några år sen registrerade jag mig på Buzzador och tyckte det var lite småkul med varuprover att bjussa åt folk som ville ha. De senaste åren har jag knappt läst mejlen som kommit, och har absolut inte velat släppa in reklam för fläckborttagningsmedel på min blogg. Men... den här gången lät jag mig frestas. Och idag när det trillade in en påse full av fina pennor kändes det nästan som julafton... jag har en viss fäbless för fina pennor. Tydligen så pass att jag säljer mig för några förpackningar med ergonomiska färgpennor.

Men de verkar onekligen rejäla. Och det var dessutom dubbel uppsättning! En till mitt vänsterhänta barn och ett till mitt högerhänta. (Vad Josef vill med sina händer är det ingen som vet ännu.) Jepp, nu är jag redo för lillajul och luvorna som ska fyllas.

(Stabilo Easy Ergonomics Experts)

Inga kommentarer: