fredag 3 oktober 2014

andraoktober


Ett år äldre, och ett år... nä, jag vet inte om jag blir klokare. Blir jag? Och om jag blir det, så går det inte stadigt uppåt år för år i alla fall! Ett år rikare är jag i alla fall - ett barn rikare, flera resor rikare, en mängd arbetserfarenheter rikare, 365 dagliga medgångar och motgångar rikare.

Och när jag tänker efter så går det knappast att låta bli att bli lite klokare på köpet också.

Största delen av födelsedagen firade jag med att följa med i Josefs rytm, precis som jag gör alla andra dagar - amning, sömn, blöja; amning, sömn, blöja; amning sömn blöja, amningsömnblöjaamningsömnblöja. Och på kvällen kom en stor del av min familj hit på kvällsmat och vardagskalas, trevligt trevligt! Fint att ha dem så nära. Fint att ha dem!

Inga kommentarer: