fredag 11 juli 2014

Vad vi gjorde idag

Är det sommaren, eller vad är det som gör att jag nuförtiden BARA verkar skriva blogginlägg i kategorin "detta har vi gjort idag"? Och då har jag inte ens bloggat färdigt om resorna i juni... Måste ha med sommartempot att göra.


Så dagens brännande fråga är förstås: Vad har vi gjort idag då? Nå, vi har haft en alldeles genomtrevlig dag, en av de bästa på länge! Största delen av dagen har vi hängt hemma hos oss tillsammans med våra vänner från Kvevlax, som hälsade på här i huset för första gången. Och fast det är en evighet sedan barnen träffades senast fann de varandra och lekte non-stop. Det är faktiskt extra roligt när mina barn har kul tillsammans med barnen till mina barndomsvänner, lite circle of life...

Dessutom var syster Hanna och Joar här en del av dagen, så förutom mer aktuella diskussioner  blev det också en del barndomsminnen från den gamla goda tiden när Svarta Enhörningen härskade i skogen bakom Zion på Storbacka

Tack för den här dagen, Linda & co!

(Bilden har Thomas tagit och jag lånat via FB, så får se om den funkar att göra så... Och så hoppas vi alla att min dåliga hållning var ytterst tillfällig!)

Inga kommentarer: