lördag 15 mars 2014

15 mars ifjol och i år. Och 2002.

Slöbläddrade lite bland gamla inlägg och insåg att jag för exakt år sen skrev om att jag skulle till London på kurs i maj. Dessutom hade jag en Spanienresa inbokad tills bara ett par veckor senare. Just nu tycker jag lite synd om mig som är superduperressugen och inte har någon spännande resa alls inbokad, varken till London eller Spanien eller någon annanstans. Vad gör man åt det? Några fler Comenius-stipendier blir det inte heller, för 2013 var visst sista året som projektet var igång. Äsch!

Och förresten kom jag precis nu på att det är vår förlovningsdag idag. Oj. Borde kanske gå till köket och berätta det för min man.

Och förresten kom jag på att en resa har vi ju visst inplanerad, när vi ska på barndop i Norrfjärden i maj. Och det ser vi redan fram emot, men faktiskt mer för huvudpersonens/-personernas skull än resans den gången!

Och nu - verkar jag flummig nog för att avsluta dagens tankeverksamhet och sätta mig framför tv:n? Det tror jag.

Inga kommentarer: